Mieszko Guć od roku pracował w polskim oddziale Httpool jako TikTok client partner. Do jego zadań należało budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami, pozyskiwanie i rozwijanie nowych gałęzi biznesowych, a także prowadzenie szkoleń dla klientów oraz agencji reklamowych.
Obecnie, jako Brainly client partner, będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej na platformie Brainly w Polsce, będzie też wspierał rozwój tej platformy. Brainly client partner to nowe stanowisko w strukturach Httpool.
Mieszko Guć ma 11-letnie doświadczenie zawodowe. Przygodę w branży mediowej rozpoczynał w portalu Trójmiasto.pl, a następnie pracował m.in. w Grupie Netsprint jako global key account manager i w agencji Vyral jako account manager. Do Httpool dołączył rok temu.

Brainly wywodzi się z Polski, ma centralę w Warszawie i jest największą na świecie platformą edukacyjną dla uczniów i studentów, ale również dla ich rodziców i nauczycieli. W sumie ma już ponad 300 mln użytkowników na całym świecie. Platforma skierowana jest przede wszystkim do uczniów, ale również do ich rodziców. Główne rynki dla Brainly to oprócz Polski: USA i Brazylia, Ameryka Łacińska, Indie oraz Indonezja. W naszym kraju Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool.











