Mieszko znów w telewizji

Wczoraj rusza kolejna telewizyjna kampania marki Mieszko, przygotowana przez DEMO Effective Launching.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania jest kontynuacją współpracy Mieszko S.A. z DEMO, rozpoczętej w 2004 roku, w trakcie której skokowo wzrosła wartość sprzedaży spółki. Od 2004 roku DEMO przygotowywało dla Mieszka kampanie brandów Zozole, Klejnoty i Michaszki. Kampania czekoladek, którą DEMO w 2004 roku rozpoczęło pracę dla spółki, była największą kampanią w historii Mieszka. 

     

W czasie współpracy z DEMO, między okresem październik/wrzesień 2004 a okresem październik/wrzesień 2005, Mieszko S.A. zanotowała wzrost sprzedaży o 23,9 proc., przy wzroście całego rynku słodyczy o zaledwie 1,9 proc. (Źródło: ACNielsen). Ubiegły rok Mieszko zamknęło rekordowym przychodem ze sprzedaży – 180,3 mln zł, i zyskiem brutto – 2 mln zł (Źródło: Mieszko S.A.).

Na potrzeby nowej kampanii agencja przygotowała dla klienta dwa nowe spoty 15", które są rozwinięciem komunikacji stworzonej przez DEMO na 2005 rok. Spoty będą emitowane na antenach TVP1, TVP2, TVN, TV4 oraz TVN7. Celem obecnej kampanii jest utrwalenie wizerunku Mieszka w segmencie słodyczy, jako marki oferującej najlepsze i najbardziej różnorodne smaki nadzienia. Kampania ma również na celu umocnienie pozycji flagowych subbrandów marki Mieszko: Klejnoty i Michaszki, oraz zachęcenie do spróbowania nowych – Marcepan i Trufle. Hasło kampanii brzmi „Mieszko królestwo nadzienia”.

Nad przygotowaniem kampanii pracował zespół DEMO: account manager Janusz Śmiłek i dyrektor kreatywny Piebe de Jong. Klienta reprezentuje category manager Adrianna Ottlik. Spoty zostały zrealizowane przez dom produkcyjny Garaż Miejsce Filmowe a media do kampanii zakupił MediaCom Warszawa.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"