Millward Brown SMG/KRC prowadzi badanie widowni kinowej w sieci Mutikino

Spółka Multikino Media rozpoczęła we współpracy z Millward Brown SMG/KRC cykliczne badania widowni kinowej. Mają one na celu  sprawdzenie jakości przekazu i ustalenie efektywności prowadzonych kampanii reklamowych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pierwsze badanie widowni zostało przeprowadzone w kwietniu br. Docelowo spółka Multikino Media do końca 2012 roku wraz z Millward Brown SMG/KRC powtórzy badanie jeszcze kilkakrotnie w dziesięciu wybranych Multikinach w Polsce.

Jako metodę badania wybrano standaryzowany wywiad kwestionariuszowy. Każdorazowo zostanie przebadanych 460 widzów kina. Po seansie filmowym jego uczestnicy wezmą udział w bezpośrednim wywiadzie realizowanym techniką PAPI, który trwa około 8 minut.

- Przeprowadzone w kwietniu badania utwierdziły nas w przekonaniu, że warto realizować je systematycznie, a zapowiadana na ten rok, rekordowa frekwencja w kinach na pewno pozwoli nam zdobyć wiele wartościowych informacji. Uzyskaną wiedzą chcemy dzielić się z domami mediowymi i klientami w celu tworzenia jeszcze skuteczniejszych kampanii w przyszłości - powiedział Mariusz Spisz, prezes Multikino Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+