Pierwsze badanie widowni zostało przeprowadzone w kwietniu br. Docelowo spółka Multikino Media do końca 2012 roku wraz z Millward Brown SMG/KRC powtórzy badanie jeszcze kilkakrotnie w dziesięciu wybranych Multikinach w Polsce.
Jako metodę badania wybrano standaryzowany wywiad kwestionariuszowy. Każdorazowo zostanie przebadanych 460 widzów kina. Po seansie filmowym jego uczestnicy wezmą udział w bezpośrednim wywiadzie realizowanym techniką PAPI, który trwa około 8 minut.
- Przeprowadzone w kwietniu badania utwierdziły nas w przekonaniu, że warto realizować je systematycznie, a zapowiadana na ten rok, rekordowa frekwencja w kinach na pewno pozwoli nam zdobyć wiele wartościowych informacji. Uzyskaną wiedzą chcemy dzielić się z domami mediowymi i klientami w celu tworzenia jeszcze skuteczniejszych kampanii w przyszłości - powiedział Mariusz Spisz, prezes Multikino Media.












