MillwardBrown liderem polskich badań opinii i rynku w 2009 roku

W ubiegłym roku MillwardBrown SMG/KRC osiągnął największe przychody wśród polskich firm badawczych – wynika z danych OFBOR-u. Największy wzrost obrotów zanotowała Sequence HC Partners, a spadek – CBM INDICATOR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ubiegłym roku MillwardBrown SMG/KRC zrealizował badania opinii i rynku o wartości 102,35 mln zł, dzięki czemu utrzymał pozycję lidera tej branży zajmowaną w 2008 roku (więcej). Obroty przekraczające 10 mln zł zanotowało w 2009 roku 13 firm badawczych, czyli o jedna więcej niż rok wcześniej.

 

Zdecydowanie największy wzrost przychodów – o prawie 30 proc. – osiągnęła w ubiegłym roku firma Sequence HC Partners. Natomiast największe spadki zanotowały CBM INDICATOR (o niecałe 25 proc.), ABR SESTA (o ponad 20 proc.) i Public Profits (o ponad 18 proc.).

W 2009 roku audyt Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku objął 20 podmiotów z tej branży (o 5 mniej niż w 2008 roku).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"