Mindshare Polska: Purple Day 2011 – Media, biznes, konsument w ogniu zmian. Nowe wymiary skutecznej komunikacji

8 czerwca br. w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie, odbędzie się Purple Day 2011.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Spotkanie pod hasłem – Media, biznes, konsument w ogniu zmian. Nowe wymiary skutecznej komunikacji – poświęcone będzie rynkowi medialnemu, a w szczególności zmianom w podejściu do skutecznej komunikacji marketingowej. Organizatorem wydarzenia jest dom mediowy Mindshare Polska. 

Ideą Purple Day 2011 jest stworzenie platformy do dyskusji nad zmianami dotyczącymi całego marketingowego ekosystemu, a w szczególności skutecznej komunikacji z konsumentami. W wydarzeniu wezmą udział praktycy reklamy, przedstawiciele największych polskich i międzynarodowych firm oraz przedstawiciele kluczowych mediów. Gośćmi specjalnymi i prelegentami Purple Day 2011 będą Norm Johnston oraz Ben Lukawski, stojący na czele Mindshare Worldwide. Zdecydowanym wyróżnikiem spotkania jest jego formuła. Podczas całodniowej konferencji dominować będą warsztaty i panele dyskusyjne z udziałem ekspertów z branży mediowej.

Purple Day 2011 odbędzie się 8 czerwca, w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, w godz. 9.00-17.00.

Szczegółowe informacje na temat Purple Day 2011 znajdują się na dedykowanej stronie internetowej www.purpleday.pl

Patronem medialnym jest portal Wirtualnemedia.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"