MIRACULUM podsumowuje sprzedaż we wrześniu 2023 r.

Firma kosmetyczna Miraculum od stycznia do końca sierpnia 2023 r. wypracowała 35,2 mln zł. przychodów, co stanowi wzrost o 10 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku. We wrześniu przychody notowanej na Głównym Rynku GPW firmy wyniosły 3,9 mln zł. Wrzesień obfitował w istotne wydarzenia operacyjne: perfumy Chopin trafiły do kolejnej polskiej sieci drogerii Hebe, premierę miała też kultowa woda kolońska Prastara, która została bardzo dobrze odebrana przez rynek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Kontynuujemy działania związane z poszerzaniem oferty i dostępności produktów. Ważnym wydarzeniem minionego miesiąca było rozpoczęcie sprzedaży perfum Chopin w sieci drogerii Hebe oraz wdrożenie, które zapisze się na kartach historii Miraculum, czyli wprowadzenie na rynek kultowej wody kolońskiej Prastara. Produkt w odświeżonej formie trafił już na półki sklepowe i wzbudził wiele pozytywnych emocji wśród klientów. We wrześniu poszerzyliśmy też ofertę marki JOKO  – komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.

Spółka systematycznie realizuje zawarte kontrakty z zagranicznymi kontrahentami. W minionym miesiącu sprzedaż eksportowa została zrealizowana m.in. do USA, Arabii Saudyjskiej, Hiszpanii, Chorwacji, Grecji. Przychody z tego segmentu narastająco wyniosły 9 mln zł i jest to wzrost w porównaniu z analogicznym okresem minionego roku o 13 proc. W samym wrześniu przychody z tego tytułu wyniosły 1.2 mln zł i jest to o 22 proc. mniej r/r.

- Zmniejszenie przychodów w stosunku do września roku poprzedniego wynika z wysokiej bazy w roku poprzednim, a konkretnie dużego kontraktu do Arabii Saudyjskiej. We wrześniu 2023 dział eksportu koncentrował się na dywersyfikacji tego kanału i rozwoju sprzedaży do kontrahentów z innych krajów. Spółka zamierza umacniać pozycję na rykach zagranicznych, w tym celu przygotowujemy się właśnie do udziału w targach kosmetycznych w Dubaju – wyjaśnia Sławomir Ziemski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem