„Możesz liczyć na spokój” w kampanii Miralo (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Miralo wprowadzonego właśnie do sprzedaży przez USP Zdrowie. Jest realizowana pod hasłem „Możesz liczyć na spokój”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Możesz liczyć na spokój” w kampanii Miralo (wideo)

Miralo obejmuje dwa warianty suplementu diety. Podstawowy zawiera ekstrakt z ashwagandhy, która wspiera odporność organizmu na stres i pomaga sobie z nim radzić, oraz kolei ekstrakt z szafranu pomagający utrzymać dobry nastrój i odprężenie organizmu.

Natomiast w wersji Miralo Sen jest melatonina, która naturalnie występuje w organizmie człowieka i jest odpowiedzialna za skrócenie czasu zasypiania, oraz ashwagandha wspierająca nadejście snu i utrzymanie równowagi umysłu.

Spot reklamujący Miralo pokazuje pełen stresowych dzień z życia kobiety, której pomaga promowany suplement diety. Reklama podkreśla, że produkt zawiera ekstrakty roślinne o działaniu potwierdzonym naukowo, dzięki czemu poprawia nastrój i odporność na stres.

 

Działania reklamowe obejmuję m.in. telewizję. Obsługą firmy w zakresie planowania i zakupu mediów zajmuje się Wavemaker, który wiosną br. obronił w przetargu to zlecenie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu