Mixx Awards 2013: zgłoszenia w 13 kategoriach do 17 września

IAB Polska zaczyna tegoroczną edycję konkursu Mixx Awards dla twórców najlepszych kampanii reklamowych w internecie. Nagrody zostaną rozdane podczas gali 6 listopada br. Tego samego dnia po raz pierwszy odbędzie się Mixx Conference, poświęcona tematyce efektywności kampanii reklamowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach konkursu Mixx Awards 2013, twórcy kampanii reklamowych w internecie mogą zgłaszać swoje prace w 13 kategoriach: kampania wizerunkowa, wprowadzenie nowego produktu na rynek, bezpośredni odzew, najlepsze zastosowanie nowych mediów, marketing społecznościowy, wideo online, gry, branded content, lojalność wobec brandu, kampanie społeczne i non-profit, kampanie cross-mediowe, mobile/apps/tablets oraz strona brandowa. Najwyżej oceniona kampania bez podziału na kategorie otrzyma tytuł "Best in Show".

Ponadto IAB Polska oraz wszystkie firmy członkowskie związku zgłoszą kandydatów do nagród za dokonania - dla człowieka, marketera, agencji oraz domu mediowego roku. W poprzednich edycjach konkursu kandydatury oraz nagrody w powyższych kategoriach przyznawał zarząd IAB Polska.

Do Mixx Awards 2013 mogą zostać zgłoszone polskie interaktywne kampanie reklamowe, które były wyemitowane w okresie od 17 września ub.r. do 16 września br. Warunkiem jest nadesłanie do 16 września br. poprzez stronę mixx-awards.pl opisu kampanii, filmu ze zgłoszonej kampanii (nie dłuższego niż 30 sekund) oraz adresu strony internetowej kampanii z dostępnymi kreacjami lub dodatkowymi materiałami wykonanymi przez twórców.

Oceny nadesłanych prac dokona jury składające się z przedstawicieli agencji, domów mediowych oraz marketerów (klientów). Nad całością przebiegu głosowania czuwać będzie zewnętrzny audytor - firma PWC. Nagrody zostaną wręczone podczas gali, która odbędzie się 6 listopada br. w warszawskim klubie Palladium.

W ubiegłorocznej edycji Mixx Awards nagrodę Best In Show otrzymała kampania „Lech Tribute”, człowiekiem roku zostali polscy internauci., agencją roku - K2 Internet , domem mediowym roku - MEC Global a marketerem roku - Nike (zobacz szczegóły).

W tym roku dniu rozdania nagród zaplanowana została organizacja konferencji Mixx Conference, która w całości będzie poświęcona tematyce efektywności kampanii reklamowych w internecie. Skierowana ona jest do działów marketingu, działów interaktywnych dużych firm i korporacji oraz do branży interaktywnej. Wkrótce ogłoszony ma zostać program konferencji.

Mixx Conference ma być wydarzeniem cyklicznym organizowanym wspólnie z galą Mixx Awards, w związku z czym całe wydarzenie otrzymało nową nazwę: Mixx Awards & Conference.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"