MKI dla Consultronix, wypromuje “Z accentem na harmonię”

W czerwcu agencja interaktywna MKI podpisała umowę z producentem sprzętu medycznego Consultronix, pomysłodawcą kampanii edukacyjno-informacyjnej „Z accentem na harmonię”.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

MKI w ramach długofalowej współpracy będzie odpowiedzialne za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji i promocji w internecie oraz design i produkcję serwisu dedykowanego  kampanii „Z accentem na harmonię”. Celem współpracy jest zwiększenie świadomości zdrowotnej społeczeństwa w zakresie dermatologii oraz jakości i bezpieczeństwa usług dostępnych na rynku nieinwazyjnej medycyny estetycznej.

Za realizację kampanii odpowiada Katarzyna Sanak. Umowa ma charakter projektowy i została podpisana do grudnia 2012 roku z możliwością przedłużenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"