Młodzi bogowie z dziećmi reklamują ubezpieczenia w Prudentialu (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska z przymrużeniem oka pokazująca ludzi jako młodych bogów. Akcję przygotowały firmy marketingowe BBDO Warszawa, Papaya Films i SMG Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Młodzi bogowie z dziećmi reklamują ubezpieczenia w Prudentialu (wideo)

W kampanii promowane jest ubezpieczenie na życie dziecka z jednoczesnym długoterminowym planem oszczędzania na jego przyszłość. - Prudential chce w lekki i zabawny, ale jednocześnie dający do myślenia sposób pokazać, że czas płynie szybciej, niż myślimy. Niby wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę, ale raczej niewiele robimy. Chcemy przekonać rodziców, że małym, comiesięcznym wysiłkiem finansowym mogą zabezpieczyć dobry start swojego dziecka w przyszłości i realizację jego najpilniejszych celów - opisuje przekaz reklam Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.

Pierwsza kampania ubezpieczyciela, w której jego potencjalni klienci zostali pokazani jako młodzi bogowie, była prowadzona jesienią ub.r.

 

Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji (kanały główne i tematyczne), kinach, internecie (m.in. reklamy display, wideo i performance, aktywności na facebookowym fanpage’u Prudentialu) oraz prasie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja BBDO Warszawa, spoty (wyreżyserowane przez Sebastiana Pańczyka) wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a grafiki ilustrująe mity o młodych bogach przygotował Paweł Jońca. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"