Oferta adresowana jest do tych reklamodawców, którzy kierują swoje produkty i usługi do osób w wieku 15-24 lat.
Nowy produkt będzie dostępny w sprzedaży od 22 sierpnia 2005 r.
W ofercie School&Music znalazły się:- nośniki reklamowe Clear Channel Poland zlokalizowane w szkołach i na uczelniach, łącznie 769 powierzchni reklamowych na ławkach i stojakach rowerowych oraz- 189 emisji na antenie Radiostacji w ekskluzywnych 1-spotowych blokach reklamowych w prime time dla grupy docelowej.
"Zachęceni sukcesem sieci City Young, wspólnie z RRM, stworzyliśmy School&Music - produkt zapewniający wysoka częstotliwość kontaktów z precyzyjnie określonym i bardzo atrakcyjnym dla reklamodawcy odbiorcą - uczącą się młodzieżą. Łącząc media bliskie grupie celowej umożliwiamy reklamodawcy realizację kampanii wpisanej w styl życia młodzieży" - powiedziała Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.












