„Mniej znaczy więcej!” reklamuje sok pomidorowy Fortuna (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca sok pomidorowy Fortuna (produkowany przez firmę Agros-Nova). Akcję przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Mniej znaczy więcej!” reklamuje sok pomidorowy Fortuna (wideo)

Reklama soku pomidorowego Fortuna podkreśla jego niską kaloryczność (17 kalorii w 100 ml) oraz to, że zdobył trzy gwiazdki i prestiżową nagrodę w międzynarodowym konkursie na najlepszy smak - Superior Taste. Hasło główne kampanii to stały slogan marki Fortuna: „Mniej znaczy więcej!”.

 

Spot od 6 października jest emitowany m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych. Kampania potrwa pięć tygodni.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Brand Place, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"