„Mniej znaczy więcej” w kampanii soków Fortuna

W telewizji, kinach, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa soków pomidorowych i warzywnych Fortuna (produkowanych przez Agros-Novę). Akcję przygotowały i realizują firmy Brand Place, MediaCom Warszawa i Milewska International.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Mniej znaczy więcej” w kampanii soków Fortuna

Trwająca od 17 lutego kampania soków pomidorowych i warzywnych Fortuna podkreśla ich niską kaloryczność. Celem reklam jest promowanie odświeżonego wizerunku produktów, wprowadzonego jesienią ub.r. (przeczytaj o nim więcej).

Akcja obejmuje telewizję (prawie 90 stacji), internet (wyszukiwarki, portale horyzontalne, serwisy VoD), kina (350 sal sieci Cinema City i IMAX w kilkunastu miastach) oraz sklepy (materiały POS i aktywności trademarketingowe).

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brand Place, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania public relations realizuje agencja Milewska International Wizerunek i PR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów