Mocny wjazd PDK

Nowy serwis Powszechnego Domu Kredytowego S.A.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ponad 10 000 użytkowników i 2 nagrody w ciągu pierwszych 5 dni istnienia nowego serwisu Powszechnego Domu Kredytowego S.A.

To efekt przemyślanej strategii i śmiałej kreacji Maxa Webera, doskonale współgrającej z filozofią marki PDK - informuje nadawca. 

Powszechny Dom Kredytowy, nowy i już znaczący na polskim rynku operator kredytów samochodowych, postawił na internet i na Maxa Webera, udawadniając, że kredyt może być łatwy, lekki i przyjemny. PDK wśród konkurencji wyróżnia się uproszczoną procedurą, elastycznością i mobilnością doradców. Max Weber znakomicie oddał te cechy w nowym serwisie, wzbudzając zachwyt na międzynarodowych forach.

- Otrzymujemy mnóstwo e-maili z gratulacjami. Nawet nas zaskoczyło tak spontaniczne przyjęcie nowego serwisu - mówi Jarosław Gąsiorek, Prezes Zarządu Powszechnego Domu Kredytowego]

Serwis korporacyjny to tylko pierwszy krok w długofalowej strategii wykorzystania mediów interaktywnych przez PDK. Szykujemy kolejne niespodzianki - mówi Grzegorz Mogilewski, Prezes Zarządu Maxa Webera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji