PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Mini-serial w social mediach promuje kolekcję marki House
Mini-serial w social mediach promuje kolekcję marki House
„Vogue Polska” obchodzi pierwszy rok działalności na polskim rynku
„Vogue Polska” obchodzi pierwszy rok działalności na polskim rynku
Patrizia Aryton z kolekcją jesień-zima 2018/2019
Patrizia Aryton z kolekcją jesień-zima 2018/2019
Apart i Calzedonia liderami wydatków reklamowych w branży mody
Salon Reserved na Oxford Street w Londynie. "Chcemy być brandem globalnym”
Właściciel marek Reserved, Cropp i Mohito stawia na produkcję w Polsce. „Do końca 2018 roku chcemy podwoić tę liczbę”
Branża modowa wydaje coraz więcej na reklamę
Fashion House Outlet Centre Piaseczno z reklamami i identyfikacją od Valkea Media
Fashion House Outlet Centre Piaseczno z reklamami i identyfikacją od Valkea Media
„#mamswójstyl” w modowej kampanii Allegro.pl (wideo)
„#mamswójstyl” w modowej kampanii Allegro.pl (wideo)
Agnieszka Ścibior dyrektor kreatywną Edipresse ds. mody
Agnieszka Ścibior dyrektor kreatywną Edipresse ds. mody
Modelka w typie albinos, bardzo wysoka i tęga reklamują Amazon Fashion (wideo)
Modelka w typie albinos, bardzo wysoka i tęga reklamują Amazon Fashion (wideo)
Polska moda na Instagramie: Maffashion, Rubik i Jagciak najpopularniejszymi osobami, Local Heroes na czele marek (Top 50)
Polska moda na Instagramie: Maffashion, Rubik i Jagciak najpopularniejszymi osobami, Local Heroes na czele marek (Top 50)
TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, „Top model” i Deezee.pl
TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, „Top model” i Deezee.pl
Rysunkowo-zdjęciowe „modowe ego” reklamuje centra Klif
Rysunkowo-zdjęciowe „modowe ego” reklamuje centra Klif
Empik Media & Fashion wycofa się z sektora modowego i sprzeda szkoły językowe
Empik Media & Fashion wycofa się z sektora modowego i sprzeda szkoły językowe
Apple szykuje rewolucję na rynku - zegarki i samochody
MagnifiCo wprowadza Le Désir na polski rynek
MagnifiCo wprowadza Le Désir na polski rynek
Producenci telefonów komórkowych chętnie współpracują z projektantami mody. "Design równie ważny, jak technologia"
Producenci telefonów komórkowych chętnie współpracują z projektantami mody. "Design równie ważny, jak technologia"
Na odzież, obuwie i bieliznę wydajemy rocznie ponad 2200 zł. Blog Kasi Tusk najpopularniejszy
Moda ma znaczenie dla połowy Polaków. H&M, Reserved, CCC i Nike najpopularniejszymi markami
Moda ma znaczenie dla połowy Polaków. H&M, Reserved, CCC i Nike najpopularniejszymi markami
1,6 mln widzów „Project Runway”. 13,8 mln zł wpływów z reklam
Będzie druga edycja „Project Runway” w TVN
1,6 mln widzów „Project Runway”. TVN przegrywa z Polsatem w grupie komercyjnej
Wyszukiwarki najważniejszym internetowym źródłem wiedzy na temat mody
Ponad połowa Polaków interesuje się modą
“Viva!” o modzie z filmami i kampanią
Odświeżona, bardziej luksusowa „Claudia” już na rynku
Onet.pl uruchomił serwis dla mężczyzn
'Wprost' tworzy dział o modzie i zatrudnia jego szefową
Blue City: moda na piękne wnętrze