Wizaz stracił 1,5 mln użytkowników przewagi nad Styl.fm, Avanti24.pl i Vogue.pl ze wzrostami

W marcu br. Wizaz.pl po dużym spadku liczby użytkowników stracił sporą część przewagi nad Styl.fm, który osiągnął wzrost o 36 proc. Znacząco zmalały wyniki Elle.pl i sekcji modowo-urodowej Onetu, a wzrosły statystyki Avanti24.pl i Vogue.pl. W czołówce pojawiła się platforma Moment.pl, której właściciel pod koniec ub.r. połączył się z Booksy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Serwis Wizaz.pl (Edipresse Polska) w marcu br. odwiedziło 3,31 mln internautów, co dało 11,35 proc. zasięgu i pozycję lidera wśród stron o modzie i urodzie - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Styl.fm (Digital Avenue) zanotował 2,43 mln użytkowników i 8,34 proc. zasięgu, Avanti24.pl (Agora) - 2,22 mln użytkowników i 7,63 proc. zasięgu, a Elle.pl (Burda Media Polska) - 2,09 mln odwiedzających i 7,17 proc. zasięgu.

W zestawieniu oprócz Avanti24.pl (magazyn „Avanti” przestał się ukazywać wiosną ub.r.) i Elle.pl są jeszcze trzy witryny tytułów prasowych. Vogule.pl (Visteria) miało 1,29 mln internautów i 4,41 proc. zasięgu, Glamour.pl (Burda Media Polska) - 775 tys. użytkowników i 2,66 proc. zasięgu, a Elleman.pl (Burda Media Polska) - 147,7 tys. użytkowników i 0,51 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-mocno-w-gore-facebook-ze-spadkiem-na-komputerach-netflix-przed-instagramem-mediapanel-z-marca,7170352020932225a ##

Dział Onetu (Ringier Axel Springer Polska) o modzie i urodzie odwiedziło 1,42 mln internautów (co przełożyło się na 4,87 proc. zasięgu), Maxmodels.pl (Grupa Interia-Polsat) - 436,7 tys. (1,5 proc.), a Moment.pl - 467,2 tys. (1,6 proc.).

Właściciel tej drugiej platformy, służącej do umawiania się na wizyty w salonach fryzjerskich i kosmetycznych, pod koniec ub.r. połączył się z oferującym podobne usługi Booksy. Pod koniec marca, w dniu w którym przedstawiciele rządu ogłosili zamknięcie takich salonów w ramach obostrzeń epidemicznych, Booksy zanotowało tak skokowy wzrost odwiedzalności, że miało problem z działaniem.

grafika

Miesiąc do miesiąca Wizaz.pl zanotował spadek liczby internautów o 836,6 tys. (czyli 20,2 proc.), za to liczba użytkowników na Styl.fm zwiększyła się o 644,8 tys. (36 proc.). W efekcie różnica między serwisami zmalała z 2,36 mln do 880,6 tys. użytkowników.

Na Elle.pl ubyło 187,9 tys. internautów (to 8,2 proc. w dół), w dziale modowo-urodowym Onetu - 289,6 tys. (16,9 proc.), a na Glamour.pl - 3,2 tys. (0,4 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pudelek-z-mniejsza-przewaga-nad-plotkiem-mocno-w-gore-sekcje-o2-pl-i-radiozet-pl,7170205188782209a ##

Za to Avanti24.pl zyskało 160,7 tys. internautów (7,8 proc.), a Vogue.pl - 175,6 tys. (15,8 proc.). Maxmodels.pl osiągnęło wzrost o 27,2 tys. użytkowników (6,6 proc.), a Elleman.pl - o 3,2 tys. (2,2 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style