PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Firma JBC wprowadza dziecięce ubrania neutralne płciowo
Firma JBC wprowadza dziecięce ubrania neutralne płciowo
LPP na początku roku z 2,35 mld zł przychodu i 21,5 mln zł zysku. Rosną wpływy z e-commerce
Bryan Adams autorem kalendarza Pirelli 2022
Meksyk zarzuca firmom odzieżowym kopiowanie wzorów kultury rdzennej ludności. Oskarżona m.in. Zara
Meksyk zarzuca firmom odzieżowym kopiowanie wzorów kultury rdzennej ludności. Oskarżona m.in. Zara
Patrizia Aryton z drugą odsłoną projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”
Patrizia Aryton z drugą odsłoną projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”
Za 100 mln zł Modern Commerce przejmie właściciela Moliera2
Za 100 mln zł Modern Commerce przejmie właściciela Moliera2
Wizaz stracił 1,5 mln użytkowników przewagi nad Styl.fm, Avanti24.pl i Vogue.pl ze wzrostami
LPP wprowadza elektroniczne metki w markach Mohito, Cropp oraz House
LPP wprowadza elektroniczne metki w markach Mohito, Cropp oraz House
Tommy Hilfiger Adaptive - kolekcja dla osób z niepełnosprawnościami
Allegro wspiera polska modę. Ambasadorką projektu Ewa Minge
Allegro wspiera polska modę. Ambasadorką projektu Ewa Minge
CCC reklamuje kapsułową kolekcja Gino Rossi Simple Chic
Tommy Hilfiger przedstawia wiosenną kolekcję i kampanię
Wizaz.pl i Glamour.pl ze spadkami, zyskały sekcja Onetu, Zeberka i Avanti24 (top stron o modzie i urodzie)
Modivo z pierwszą wizerunkową kampanią w telewizji, również poza Polską (wideo)
Modivo z pierwszą wizerunkową kampanią w telewizji, również poza Polską (wideo)
"Make it Possible" - deklaracja 24 celów  społecznych i ekologicznych marki Tommy Hilfiger
"Make it Possible" - deklaracja 24 celów społecznych i ekologicznych marki Tommy Hilfiger
Górska sielanka w nowej kampanii Sinsay
Górska sielanka w nowej kampanii Sinsay
Tommy Hilfiger wspiera osoby z niepełnosprawnościami specjalną kolekcją
Na koszulkach od Jessiki Mercedes metki taniej zagranicznej marki. "Dość pokrętne tłumaczenia"
Na koszulkach od Jessiki Mercedes metki taniej zagranicznej marki. "Dość pokrętne tłumaczenia"
Wizaz.pl liderem przed Elle.pl, mocno w górę Vogue.pl i Ladome.info (TOP10 stron o modzie i urodzie)
Polski sektor modowy znalazł się na krawędzi. Potrzebuje wsparcia w wysokości minimum 11 mld zł
Kalendarz Pirelli w tym roku nie powstanie. Zamiast tego 100 tysięcy euro na walkę z koronawirusem
Patrizia Aryton rezygnuje z kampanii wizerunkowych na modelkach. "Jesteś Idealna, kiedy jesteś sobą"
Giorgio Armani: półnagie kobiety w reklamie to forma gwałtu. "Wypowiedź co najmniej nietaktowna"
Zalando z limitowaną kolekcją, motywem przewodnim zrównoważony rozwój
Zalando z limitowaną kolekcją, motywem przewodnim zrównoważony rozwój
Reserved prezentuje wiosenną kolekcję. Twarzami Adesuwa Aighewi, Saskia de Brauw, Sara Grace Wallerstedt i Rockwell Hardwood
Wizaz.pl przed sekcją Onetu na czele, w górę Glamour.pl i Styl.fm (TOP10 serwisów o modzie i urodzie)
Zalando stawia na zrównoważoną modę w kampanii "Małe kroki. Duża zmiana"
Zalando stawia na zrównoważoną modę w kampanii "Małe kroki. Duża zmiana"
Hermes otworzy pierwszy butik w Polsce
Hermes otworzy pierwszy butik w Polsce
Wizaz.pl na czele serwisów o modzie i urodzie, najmocniej przyciąga Maxmodels.pl (TOP10)
Facebook wprowadzi platformę Fashion++. Sztuczna inteligencja pomoże w dobraniu strojów
Facebook wprowadzi platformę Fashion++. Sztuczna inteligencja pomoże w dobraniu strojów
Reserved przedstawia kolekcję "back to school"
Reserved przedstawia kolekcję "back to school"
Filip Niedenthal, redaktor naczelny „Vogue Polska”: Staramy się robić swoje
Filip Niedenthal, redaktor naczelny „Vogue Polska”: Staramy się robić swoje