Momentum Worldwide promuje grę "Gears of War 2"

Agencja Momentum Worldwide rozpoczęła działania związane zewsparciem promocyjnym gry "Gears of War 2" na konsolę Xbox360 firmyMicrosoft.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

W ramach działań agencja przygotowała adaptację naklejek zmotywem z gry, które posłużyły do zbudowania specjalnych ekspozycjina schodach w głównych przejściach podziemnych oraz na dworcachPKP. Montaż z naklejkami łączy się w obraz postaci z gry i jestopatrzony hasłem "Zanim dotrzesz na górę, będzie po tobie".Ekspozycje pojawiły się w 12 największych miastach Polski.

Akcja potrwa do 30 listopada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii