Monika Olejnik wróciła do telewizji

Rośnie oglądalność programu Moniki Olejnik

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 6 września w TVP 1 można oglądać nowy program Moniki Olejnik "Prosto w oczy". Jak wynika z danych AGB Polska program cieszy się sporym zainteresowaniem widzów.

Pierwszy odcinek wyemitowany 6 września oglądało 2,5 mln widzów a program z 9 września już prawie 4 mln widzów.

DatyAMRAMR %SHR %2004-09-06 (Mon)2 500 8836,90%19,47%2004-09-07 (Tue)3 499 1029,66%25,58%2004-09-08 (Wed)3 285 7189,07%22,72%2004-09-09 (Thu)3 990 02511,01%29,15% średnia3 365 8989,29%24,55%

Struktura widzów:

Comp ADH %PłećMężczyźni45,50% Kobiety54,50%Wiek 4 - 9 3,20%  10 - 152,00% 16 - 191,50% 20 - 242,90% 25 - 294,10% 30 - 345,90% 35 - 395,30% 40 - 447,80% 45 - 498,60% 50 - 549,60% 55 - 599,60% 60+39,40%Wlk. Miasta / wieśWieś33,80% < 50 tys.26,30% 50-100 tys.11,00% 100-200 tys.7,20% > 200 tys.21,70%ZawódTop management7,10% Medium level14,80% Robotnicy i rolnicy12,30% Emeryci49,10% Inni *)16,80%WykształceniePodstawowe43,40% Średnie37,70% Wyższe13,70% Inne**)5,20%

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech