Monika Rojczyk wzmacnia AdSeo w Grupie Adweb

Monika Rojczyk dołączyła do zespołu AdSeo w agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb, obejmując funkcję specjalisty SEM.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Monika Rojczyk wzmacnia AdSeo w Grupie Adweb
Monika Rojczyk

W Grupie Adweb Monika Rojczyk będzie odpowiedzialna za obsługę i monitorowanie systemów reklamowych, obsługę systemów statystyk, przygotowywanie raportów, ofert, wycen i analizę efektów.

Rojczyk certyfikowanym specjalistą Google Adwords. Od kilku lat zajmuje się realizacją kampanii linków sponsorowanych, poprzednio pracowała jako freelancerka.

Ukończyła studia z zakresu systemów informatycznych i baz danych w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele