Motowizja wprowadza reklamy. Sprzedawać je będzie TVN Media

Kanał motoryzacyjny Motowizja od czerwca br. zaczął emitować reklamy. Za ich sprzedaż odpowiada biuro reklamy TVN Media.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Motowizja wprowadza reklamy. Sprzedawać je będzie TVN Media

- Sprzedaż czasu reklamowego to kolejny, ważny krok w rozwoju Motowizji. To konsekwencja dynamicznego rozwoju dystrybucji kanału. Zdobyte fundusze będziemy inwestować w ofertę programową, aby jeszcze bardziej usatysfakcjonować naszych widzów - mówi Krzysztof Mikulski, CEO spółki Motowizja Television Ltd.

Kanał trafił do oferty biura sprzedaży TVN Media w ramach Premium TV. Dostępny jest w niej jako pojedyncza stacja oraz pakiecie Mix Plus.

- Portfolio stacji Premium TV poszerza się o wyraziście sprofilowany programowo kanał, dzięki czemu możemy zaoferować naszym klientom dotarcie do atrakcyjnej grupy celowej, chętnie sięgającej do oferty programowej opartej o motoryzację i sporty z nią związane - mówi Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

Motowizja nadaje od stycznia 2014 roku. Oglądać ją można m.in. na platformie nc+, w Orange TV oraz w sieciach kablowych Multimedia Polska i Toya. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest firma Frame by Frame.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"