MPG Media Planning rozpoczyna współpracę z Clarks Polska

MPG będzie odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów w Polsce oraz za koordynację w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, podległych Clarks Polska.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W pierwszym etapie kampanii, mającej na celu wzrost świadomości marki Clarks, planowane są intensywne działania w prasie i magazynach, w kolejnych miesiącach planowana jest obecność w telewizji.

„Clarks jest marką, która słynie na świecie z jakości, wygody oraz zaawansowanej technologii produkcji. Wierzymy, że tak samo jak w innych krajach również w Polsce, obuwie Clarks będzie cieszyć się dużym powodzeniem. W Polsce planowane jest uruchomienie, w najbliższych latach, czterech firmowych sklepów Clarks. Buty Clarks dostępne będą również w sprzedaży na terenie całego kraju w dobrych salonach obuwniczych”, powiedział Dyrektor Generalny C.&J. Clark Polska Wiktor Fila.

Firma Clarks to leader na świecie w sektorze obuwia typu „casual”. Każdego roku na świecie sprzedawanych jest 41 mln par butów tej marki.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"