MPG z budżetem NBC Universal

Dom mediowy MPG International wybrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla należącego do koncernu NBC Universal oddziału odpowiedzialnego za parki rozrywki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do tej pory za ten warty w sumie około 5,5 miliona euro medialny budżet odpowiedzialne były na poszczególnych rynkach lokalne agencje. Teraz będzie on koordynowany przez zespół MPG International w Londynie.

NBC Universal posiada swoje parki rozrywki m.in. na Florydzie, w Hollywood i Japonii, a ostatnio otwarty został ośrodek w Singapurze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?