MullenLowe MediaHub i 180heartbeats+Jung v Matt będą promować TikToka w innych serwisach społecznościowych

MullenLowe MediaHub i 180heartbeats+ Jung v Matt wygrały przetarg na obsługę TikTok For Business Polska. Współpraca będzie obejmować obsługę kanałów TikToka na Facebooku, LinkedIn oraz YouTubie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe MediaHub i 180heartbeats+Jung v Matt będą promować TikToka w innych serwisach społecznościowych

180heartbeats+ Jung v Matt będzie odpowiadać za adaptację na polski rynek globalnych treści marketingowych TikToka.

Natomiast do zadań MullenLowe MediaHub należeć będzie również edukowanie rynku w zakresie dostępnych możliwości, które mają służyć agencjom reklamowym i marketerom - formatów, kategorii mediowych i zasięgów. Za współpracę z TikTok po stronie MullenLowe MediaHub odpowiada Jakub Bieńkowski.

- Kooperatywność i szukanie szerokich partnerstw to sposób na rozwój agencji i całego rynku - komentują wspólną wygraną Ewa Góralska, managing director MullenLowe MediaHub Poland, i Marcin Gaworski, CEO & Partner 180heartbeats + Jung v Matt.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów