Multi Communications wypromuje markę CD

Multi Communications zdobyła nowego klienta, którym jest marka kosmetyczna CD, należąca do niemieckiego koncernu Lornamead. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Multi Communications wypromuje markę CD

Do zadań Multi Communications należy realizacja działań PR na rynku polskim oraz ich koordynacja w trzech krajach z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

W ramach współpracy Multi Communications pełni funkcję agencji wiodącej w regionie CEE i jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji marki CD dla Polski, Węgier, Słowacji oraz Słowenii. Do jej zadań należy także realizacja bieżących działań z zakresu media i bloggers relations.

Strony nie ujawniają, na jak długo podpisano kontrakt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu