Multi Communications wypromuje markę Gaviscon

Multi Communications zwyciężyło w przetargu na obsługę marki Gaviscon firmy Reckitt Benckiser.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należy współtworzenie i realizacja strategii komunikacji, doradztwo w zakresie działań public relations związanych z budowaniem wizerunku marki Gaviscon na polskim rynku, a także prowadzenie biura prasowego oraz organizacja warsztatów dla mediów.

Strony nie zdradzają na jaki okres podpisano umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele