MyDeal.pl obchodzi Światowy Dzień Jakości 2011

Z okazji Światowego Dnia Jakości 2011, który jest obchodzony 9 listopada, serwis MyDeal.pl przypomina o znaczeniu jakości obsługi – niezwykle ważnej w e-commerce i zakupach grupowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Zdajemy sobie sprawę z tego, że w branży zakupów internetowych, nie tylko grupowych, niezwykle ważna jest jakość, która buduje zaufanie i lojalność – począwszy od samej oferty handlowej, aż po obsługę klienta na każdym etapie. Zakupy grupowe to specyficzna działalność, w której równą odpowiedzialność z punktu widzenia kupującego ponosi serwis i partner realizujący usługę. Podjęliśmy więc szereg działań mających na celu poprawę tej jakości na wszystkich etapach – z nadzieją na podniesienie standardów na całym rynku zakupów grupowych – i już teraz odbieramy wiele pozytywnych sygnałów od użytkowników i partnerów biznesowych. – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik prasowy MyDeal.pl – Dzięki naszym działaniom, w tym dystrybucji ,,Kodeksu Dobrych Praktyk”, przedsiębiorcy zaczęli zwracać większą uwagę na komfort klientów z kuponami oraz jakość ich obsługi, ponieważ rozumieją, że przynosi to długofalowe korzyści.

Kodeks Dobrych Praktyk to zbiór zasad dla partnerów biznesowych MyDeal i szerzej – zakupów grupowych w ogóle. Przedsiębiorcy dowiedzą się z niego, czym charakteryzują się użytkownicy korzystający z tego typu ofert, jak przygotować swoich pracowników na promocję przez zakupy grupowe, w jaki sposób budować najwyższe standardy jakości obsługi oraz jak korzystać z narzędzi udostępnianym partnerom przez MyDeal.pl, takich jak np. internetowy Panel Partnera MyDeal.pl.

Kolejnym udogodnieniem dla użytkowników serwisu, w ramach dbałości o jakość, jest możliwość zwrotu niewykorzystanego kuponu w ciągu aż 6 miesięcy od daty zakupu bez podania przyczyny. Jest to krok daleko wykraczający poza obowiązujące prawo, nakładające na sprzedającego przez internet obowiązek zwrotu w ciągu 10 dni. W przypadku rezygnacji w okresie od 11 dni do 6 miesięcy po zakupie, środki są zwracane na konto użytkownika w systemie MyDeal.pl, do wykorzystania na kolejne zakupy w serwisie przez następne pół roku.

Firma jest również otwarta na sygnały od użytkowników. – Zauważyliśmy, że osoby korzystające z naszego serwisu chętnie piszą na specjalny adres e-mail jakosc@mydeal.pl, służący do zgłaszania wszelkich uwag dotyczących realizacji kuponów – wyjaśnia Adam Kaliszewski – Otrzymujemy coraz więcej wiadomości, zarówno podziękowań, jak i wskazówek, na co powinniśmy zwrócić uwagę przy doborze partnera i przygotowywaniu oferty. Wszystkie rady naszych użytkowników na pewno weźmiemy pod uwagę.

Na podstawie na podstawie opinii i ocen użytkowników, którzy korzystali ze zniżki na daną usługę lub produkt powstaje także aktualizowana na bieżąco lista rzetelnych firm współpracujących z MyDeal.pl a także wykaz partnerów, z którymi nie należy współpracować w przyszłości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"