Sam Polsat na spotach emitowanych wokół meczów zarobił 80,3 mlnzł, Polsat Sport Extra - 4,3 mln zł, a Polsat Sport - 470 tys. zł(dane łącznie z powtórkami).
Najwięcej wpływów reklamowych przyniosły mecze z udziałemreprezentacji naszego kraju: Niemcy - Polska (8,5 mln zł), Polska -Chorwacja (7,5 mln zł) i Austria - Polska (7,3 mln zł). Na czwartymmiejscu znalazło się spotkanie finałowe Hiszpania - Niemcy, którezarobiło 5,4 mln zł (dane dotyczą tylko Polsatu).
W pierwszej trójce największych reklamodawców wszystkich meczówMistrzostw Europy w piłce nożnej znalazły się firmy: PolskaTelefonia Cyfrowa z wydatkami wynoszącymi 4,8 mln zł, Carlsberg(4,2 mln zł) i Eurocard (4,1 mln zł).












