Prócz minimalizmu i lżejszego wyglądu, w nowej identyfikacji wykorzystano kolor pomarańczowy, który stał się pomostem pomiędzy obecnym projektem, a starym systemem wizualnym, w którym był wykorzystywany.
Nowe logo Nabilaton
- Gdy zaczęliśmy tworzenie projektu, naszym celem było ukazanie ewolucyjnego charakteru marki oraz uchwycenie jej lekkości i profesjonalnego charakteru - komentuje Anita Kamila Sochacka, managing director agencji Lotna. – Musieliśmy pamiętać także, że Nabilaton dociera do wielu grup odbiorców. To nie tylko konsumenci indywidualni, ale też duże korporacje, firmy, a do tego eksperci i technicy, a założeniem całego systemu jest praca nie tylko przy działaniach promocyjnych, ale również przy materiałach technicznych dla specjalistów. Konieczne było stworzenie takiej tożsamości, która w sposób przejrzysty podkreśli profesjonalny i techniczny wydźwięk marki, ale jednocześnie będzie mieć miękki odbiór - dodaje Sochacka.

W ramach prac przygotowano pełny system identyfikacji marki oraz jubileuszowy znak z okazji 10-lecia istnienia firmy. Autorem identyfikacji jest Katarzyna Łoboda-Karki – graphic designer Lotnej.











