Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych przez Atmedia dla Wirtualnemedia.pl, zdecydowanie liderujący w zestawieniu kanał TVN 24 miał w maju br.udział na poziomie 2,81 proc., czyli o 7,8 proc. mniejszy niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się AXN, który awansował z miejsca szóstego. Jego udział poszedł do góry aż o 28,1 proc. do 0,92 proc. Podium zamyka Disney Channel z udziałem na poziomie 0,87 proc. Stacja ta zanotowała spadek wyniku o 7,4 proc. i spadła z miejsca drugiego.
Najwięcej w pierwszej dziesiątce było kanałów dziecięcych, trzecie miejsce zajął wspomniany Disney Channel, piąty był Cartoon Network, dziewiąty - Disney XD, a na dziesiątym miejscu w zestawieniu znalazł się Disney Junior.
Po dwa miejsca w top 10 zajęły stacje: informacyjne - liderujący TVN 24 oraz sklasyfikowany na czwartym miejscu Polsat News, stacje filmowe - AXN ( na drugim miejscu) i Kino Polska (na siódmym miejscu), a także sportowe: Eurosport (na szóstym miejscu) oraz Polsat Sport (na ósmym miejscu).

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych liderem była - tak jak w 4+ - stacja TVN 24 z wynikiem na poziomie 2,06 proc. (spadek o 4,7 proc.) a wiceliderem - AXN (1,08 proc. udziału, wzrost o 7,5 proc.). Na trzecim miejscu podium jednak znalazł się Discovery (0,95 proc., - 4,3 proc.).











