Udział liderującej TVP1 w okresie od 29 lipca do 4 sierpnia 2013 roku wzrósł o 1,52 pkt. proc. do 12,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Druga lokata należała do Polsatu, którego udział w porównaniu do poprzedniego tygodnia zwiększył się o 0,21 proc. i wyniósł 11,34 proc. Ostatnią pozycję podium zajęła TVN, której wynik w analizowanym okresie wyniósł 10,55 proc., po wzroście o 0,30 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2, która zanotowała najsłabszy średni tygodniowy udział od momentu rozpoczęcia pomiarów telemetrycznych (7,41 proc., spadek o 1,22 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami pochwalić się może aż dziewięć kanałów: TV Puls, TVP Seriale, Puls 2, Polsat News, TV - Twoja Telewizja, Polsat Sport, Eska TV, MiniMini+ oraz TVP Polonia.

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazł się Polsat, który zyskał tutaj 0,18 pkt. proc. do 12,57 proc. udziału. Drugie należało do TVN, której udział zwiększył się o 0,56 pkt. proc. do 11,35 proc. Z kolei ostatnią lokatę podium zajęła TVP1 (wzrost udziału o 0,97 pkt. proc. do poziomu 8,96 proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu (4,04 mln widzów) cieszył pokazany na antenie TVP1 towarzyski mecz FC Barcelona - Lechia Gdańsk.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 29.07.2013 - 04.08.2013 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 29.07.2013 - 04.08.2013 - grupa 16-49











