Najszybciej zyskujące marki na Twitterze

W ciągu ostatniego miesiąca najszybciej zyskującą fanów marką na Twitterze był... Facebook.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych serwisu Socialbakers wynika, że w okresie od 7 marca do 5 kwietnia br. liczba użytkowników Twittera śledzących profil Facebooka wzrosła o ponad 537 tys.

Kolejno najwięcej fanów na popularnym mikroblogu zyskiwały marki Whole Foods Market, H&M, Nokia i Burberry.

grafika

 

Facebook i Whole Foods Market to jednocześnie najpopularniejsze marki na Twitterze. Profile społecznościowego portalu i sieci supermarketów śledzi odpowiednio ponad 3,1 miliona i 2,4 miliona użytkowników popularnego mikrobloga.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele