Najwięcej z reklam dla TVP

Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w pierwszym półroczu o 16,4 proc.Przychody najszybciej rosły TVN, a najwolniej Polsatowi.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z danych domu mediowego Starlink wynika, że w pierwszym półroczu2007 roku wartość rynku reklamy telewizyjnej wzrosła o 16,4 proc. wstosunku do ubiegłego roku. Reklamodawcy wydali w tym czasie napromocję 1,626 mld zł, podczas gdy rok wcześniej była to kwota1,397 mld zł - pisze Gazeta Prawna. Wszystkie dane są netto.

W pierwszym półroczu, pod względem wzrostu przychodów, znowugórą była grupa TVN. Zwiększyła ona przychody o 17 proc. do 522 mlnzł. Na drugim miejscu, z niewiele gorszym wynikiem, znalazła sięgrupa TVP. Publiczny nadawca zebrał z reklam o 14 proc. więcej niżprzed rokiem, a rzeczywiste wpływy wyniosły 584 mln zł. Najwolniejprzychody rosły grupie Polsat - zwiększyły się o 8 proc. do 409 mlnzł.

Przychody netto 26 stacji, które ocenił Starlink, wzrosły wpierwszym półroczu o 13 proc. do 110 mln zł. Dynamika jest jednakbardzo różna - niektórych stacji, jak na przykład TVN24, wynosikilkadziesiąt procent, innych - zaledwie kilka. Widzów zyskująstacje tematyczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"