Największe mobilne wydarzenie roku - Generation Mobile 2014

W dniach 24-25 marca 2014 r. na Stadionie Narodowym odbędzie się trzecia edycja prestiżowej konferencji Generation Mobile organizowanej przez NoNoobs.pl i Antyweb.pl.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Niesamowite przychody reklamowe Facebooka z mobile, które stanowią już 53%przychodów reklamowych giganta pokazują, że pionierki czas minął i możliwa jest już realizacja naprawdę ogromnych przychodów i zysków w tym segmencie. Ruch na stronach mobilnych to już ponad 15% globalnego ruchu w internecie i cały czas rośnie, a 45% transakcji na amerykańskim Grouponie pochodzi właśnie z mobile. Sprzedaż mobilna będzie kluczową w najbliższym czasie i praktycznie każda firma musi przygotować strategię dopasowaną do mobilnych zachowań swych klientów i użytkowników.

Z dnia na dzień błyskawicznie wzrasta konkurencja w obszarze mobile i nic nie zapowiada zatrzymania tego dynamicznego rozwoju. Nasza konferencja jest odpowiedzią na potrzeby rynku, sukces poprzednich edycji udowodnił, że oferowana przez naszych ekspertów wiedza oraz praktycznie rozwiązania są niezwykle cenne i pożądane w wielu branżach - mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl. Pokażemy więc strategie graczy, którzy odnieśli sukces oraz zaprezentujemy unikalne projekty i case studies potwierdzające fakt, że z mobile można czerpać pokaźne przychody. Ponadto przedstawimy wyniki cyklicznego badania Generation Mobile realizowanego przez SW Research, którego wyniki mogą pomóc w zrozumieniu zachowań, przyzwyczajeń i preferencji użytkowników telefonów komórkowych co ułatwi podejmowanie właściwych decyzji biznesowych.

Tematyka tegorocznej konferencji skupiać się będzie wokół najnowszych i najbardziej gorących rozwiązań z obszaru mobile: bankowości i płatności mobilnych (wystąpienia Miłosza Brakonieckiego i Tomasza Niewiedziała z Banku Zachodniego WBK, Aleksandra Gawrońskiego z mBank.pl oraz Macieja Konratowskiego z MasterCard). Mobilne porady dla m-commerce, przedstawi Bartosz Witoń z Grupy Allegro, a o strategiach wydawców dostarczających treści na wiele urządzeń mobilnych opowie Jarosław Śliżewski z Gazeta.pl. Nie zabraknie też prezentacji wizjonerskich i przeglądowych. Jak rynek mobilny wpływa na technologie opowie Arek Skuza z iTraf Technology, a gość specjalny konferencji Lysa Clavenna zdradzi tajniki budowania pozycji lidera przez firmę Samsung. Nowe perspektywy wykorzystania technologii Bluetooth Low Energy i sensorów (iBeacon) zaprezentuje Jakub Krzych z Estimote.

Antyweb.pl po raz kolejny współorganizuje konferencję Generation Mobile, gdyż właśnie w tym miejscu, wspólnie z naszymi ekspertami dokładnie prześwietlamy najnowsze trendy z obszaru mobile oraz próbujemy nakreślać perspektywy rozwoju branży i inwestowania w dobre projekty – mówi Grzegorz Marczak z Antyweb.pl. Prowadzona przeze mnie sesja Q&A z udziałem Michała Brańskiego (o2.pl) oraz Łukasza Wejcherta (Dirlango) poświęcona będzie strategiom dywersyfikowania przychodów z mobile. Wspólnie zastanowimy się gdzie szukać innowacji w mobile, jakie projekty i technologie mają największy potencjał, na czym tak naprawdę w mobile zarabiamy teraz i na czym możemy zarabiać w przyszłości.

Osoby zainteresowane inwestowaniem w obszarze mobile z pewnością zainteresują wystąpienia: Bartłomiej Gola z SpeedUp Venture, który przedstawi podstawowe błędy popełniane przez przedsiębiorców wchodzących na rynek mobilny, Tomasza Woźniaka (Future Mind) o specyfice zarządzania projektami mobilnymi oraz Bolesława Tekielskiego z Transition Technologies, którego prezentacja poświęcona będzie innowacyjnym aplikacjom mobilnym stworzonym dla osób niewidzących lub słabo widzących i możliwościom pozyskania dofinansowania na tego typu projekty.

Naszą intencją, obok przedstawienia najnowszych trendów oraz strategii największych graczy, jest dostarczenie także praktycznej wiedzy i porad dotyczących pozycjonowania i monetyzacji w ekosystemach aplikacyjnych – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl. Tym zagadnieniom poświęcony będzie drugi dzień konferencji, podczas którego nasi eksperci opowiedzą m. in. o jakości aplikacji mobilnej (Jarek Potiuk, Polidea), modelach zarabiania Agata Kozak (Bloxy & Next Is Great), wykorzystaniu Big Data ( Michał Sadowski Brand 24) oraz sprzedaży aplikacji na wielu platformach (Remigiusz Kościelny, Vivid).

Konferencja Generation Mobile adresowana jest do osób wdrażających strategię mobilną w firmach i organizacjach, do przedstawicieli portali, sklepów, wydawnictw, serwisów social media oraz twórców startupów. Tematyka konferencji zainteresuje też agencje reklamowe i mobilne, działy sprzedaży i marketingu w firmach i organizacjach, osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną oraz firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne i producentów i developerów aplikacji.

Bilety na Generation Mobile 2014:

Program Generation Mobile 2014:

NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl)

To grupa doświadczonych organizatorów e-biznesowych imprez.

 W 2008 r. przygotowaliśmy jedną z pierwszych konferencji na temat polskiego rynku e-commerce.

Konferencje NoNoobs w prawie każdym aspekcie związane są z tematyką internetu, mobile czy gier.  

Przede wszystkim, wiemy jednak, jak przygotować programy wydarzeń z najlepszymi merytorycznie treściami oraz wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych.Jesteśmy dumni z tego, że poziom imprezorganizowanych przez NoNoobs stoi na najwyższym poziomie.

Do naszych najbardziej znanych produktów należą – Game Industry Trends 2011/2012/2013, Revenue Trends 2012, Generation Mobile 2012/2013,  Social Enterprise 2012, Ecommerce Trends 2013 jesień.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"