nano wygrywa kolejny przetarg Philipsa

Agencja nano przygotowała koncept graficzny oraz materiały POS  w promocji odkurzaczy Philips „Promocja wciągająca 23% VAT”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

To kolejna realizacja nano dla Philips Polska. Agencja wygrała przetarg pomysłem kreatywnym akcentującym wielką moc odkurzaczy Philips i okazję promocyjnego zakupu z odliczeniem podatku VAT.

Promocyjnymi warunkami zakupu są objęte odkurzacze Philips: bezworkowe, workowe oraz do odkurzania na mokro.

„Promocja wciągająca 23% VAT” potrwa od 15 maja do 15 lipca.

nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA, wydawcy m.in. magazynów Wprost, Bloomberg Businessweek Polska, Film. Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kieruje Łukasz Janowski, Client Service Director.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"