Napędzani współpracą - WIŚNIOWSKI i Somfy z TopBuildrem za co-branding

Firmy WIŚNIOWSKI i Somfy zostały docenione przez kapitułę konkursu TOPBuilder 2017 organizowanego przez miesięcznik Builder. Ta, jedna z najbardziej prestiżowych nagród na polskim rynku budowlanym, tym razem trafiła do nich za pierwszą w branży, skuteczną akcję co-brandingową. Miesięcznik Builder  od 2009 r. organizuje konkurs, w którym nagradza m.in. realizacje budowlane, w których zastosowano nowoczesne rozwiązania architektoniczne, konstrukcyjne, materiałowe i technologiczne. Nagroda przyznawana jest co roku przez redakcję miesięcznika, Kapitułę Konkursu składającą się z przedstawicieli Rady Programowej i Naukowej, wiodących Uczelni Technicznych i czołowych Organizacji Branżowych. W tym roku miała miejsce sytuacja bez precedensu. Równolegle zostały wyróżnione dwie firmy- WIŚNIOWSKI i Somfy- za owocną współpracę, która jest przykładem najgłębszego co-brandingu zwanego: complementary competence co-branding. Łączenie prestiżowych marek jest praktykowane na całym świecie. Daje ono wielowymiarowe, wymierne korzyści. Tak samo jest i w przypadku współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy. Cieszy nas to, że uznanie Kapituły zdobył nasz wyjątkowy i pionierski na rynku polskim projekt.  Jest to potwierdzeniem, że jako lider rynku, wyznaczamy właściwy kierunek jego rozwoju – mówi Marcin Strzelec- Menedżer Grupy Produktowej Bramy Garażowe, Przemysłowe, Stolarka, Automatyka w firmie WIŚNIOWSKI. Wspólna wizja obu firm, aby tworzyć produkty zapewniające bezpieczeństwo i komfort, a zarazem łatwość obsługi, zaowocowała powstaniem nowej jakości w kategorii napędów obsługujących bramy garażowe- napędu METRO. Jest on połączeniem sprawdzonej technologii Somfy z wyjątkową obudową, opracowaną zgodnie ze standardami stylistycznymi marki WIŚNIOWSKI. To produkt łączący w sobie wyjątkowe parametry techniczne oraz ponadczasową obudowę. 8 grudnia 2016 roku podczas uroczystej gali statuetkę w imieniu firmy WIŚNIOWSKI odebrał Marcin Strzelec. „Dziękujemy za nagrodzenie efektu naszej współpracy, czyli napędu METRO, który jest przełomem w naszej branży, nie tylko ze względu na precyzyjną konfigurację układu napędowego i uniwersalną stylistykę, ale przede wszystkim na sam fakt synergii dwóch silnych marek. Jest to dla nas duże wyróżnienie, które napędza do realizacji kolejnych nowatorskich projektów.”- Radosław Borkowski- Dyrektor Zarządzający w Somfy Sp. z o.o. WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online