Natchnienie z natury w kampanii frytek McCain

Rusza outdoorowa kampania reklamowa frytek McCain. Akcję, prowadzoną pod hasłem „W naturze znajdujemy natchnienie do tworzenia wyjątkowych frytek”, przygotowały firma McCain przygotowała wspólnie z ZenithOptimedia Group i Fleishman-Hillard.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się właśnie kampania frytek McCain podkreśla ich naturalne pochodzenie - to że są produkowane ze starannie wyselekcjonowanych ziemniaków pochodzących z kontrolowanych upraw oraz specjalnej mieszanki olei słonecznikowych. Ponadto celem reklam jest zbudowanie trwałego skojarzenia pomiędzy marką McCain a wysoką jakością jej produktów.

Akcja - zaplanowana na październik i listopad - obejmuje billboardy w 10 największych miastach, m.in. Krakowie, Lublinie, Łodzi, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu.

grafika

Planowaniem i zakupem nośników na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group, a działania public relations prowadzi agencja Fleishman-Hillard.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"