National Geographic zachęca do odkrywania Polski w akcji "Jest tyle do odkrycia"

Kanał National Geographic rusza z kampanią #JestTyleDoOdkrycia i zachęca do poznawania świata zarówno poprzez pasjonujące dokumenty, jak i eksplorowanie swojej najbliższej okolicy. W działania zaangażowano m.in. Roberta Makłowicza.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
National Geographic zachęca do odkrywania Polski w akcji "Jest tyle do odkrycia"

Kanał National Geographic Polska w ramach kampanii #JestTyleDoOdkrycia pragnie wzmacniać pozytywne trendy zaspokajania lokalnej ciekawości poprzez eksplorowanie swojej najbliższej okolicy.

Z tą myślą na stronie jesttyledoodkrycia.pl powstała interaktywna mapa Polski , na której oznaczono wybrane przez ekspertów, odkrywców i podróżników lokalizacje, stanowiące często ukryte atrakcje spoza utartych szlaków turystycznych na terenie naszego kraju. I tak na mapie znajdziemy zarówno „perełki” poukrywane w centrach miast, wyróżnione ze względu na swój niepowtarzalny koloryt i klimat, jak i takie,  o których dotychczas można było dowiedzieć się wyłącznie pocztą pantoflową.

National Geographic zaprasza do odkrywania Polski

Na mapie znalazły się m.in. największy kaloryfer świata znajdujący się w Stąporkowie (woj. świętokrzyskie), kałuża na Placu Defilad w Warszawie czy kratery po uderzeniu meteorytów na przedmieściach Poznania. Dodatkowo podział wybranych miejsc na kategorie sprawia, że na mapie #JestTyleDoOdkrycia pasjonaci architektury, nauki, historii, technologii i przyrody mogą przebierać w propozycjach dopasowanych do swoich zainteresowań.

Jednym z odkrywców zaangażowanych w akcję jest Robert Makłowicz, który nie tylko zamieścił swoje rekomendacje na mapie, ale i w swoim najnowszym odcinku oprowadził widzów po miejscach, wybranych w ramach akcji #JestTyleDoOdkrycia.

Poza popularnym podróżnikiem kulinarnym swoimi rekomendacjami dzielą się również Piotr Horzela, Radosław Gajda i Natalia Szcześniak (znani jako internetowy duet Architecture is a good idea) oraz Huyen Pham i Marcin Nguyen (z kanału Emce Kwadrat). Każdy z zaangażowanych w akcję odkrywców, podobnie jak Robert Makłowicz podzieli się kulisami wybranych odkryć na swoich kanałach.

Za realizację kampanii #JestTyleDoOdkrycia odpowiada zespół National Geographic Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"