NeoAngin w internecie

17 stycznia wystartowała kampania internetowa Neoangin, która jest uzupełnienie kampanii telewizyjnej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jej celem jest budowanie świadomości marki. Obecne działania stanowią kontynuację ubiegłorocznej kampanii prowadzonej w listopadzie i grudniu.

Działania internetowe obejmują emisje toplayera na stronach głównych portali oraz na serwisach poświęconych zdrowiu. Kampania potrwa do końca lutego.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujacy się komunikacja one-to-one - mOne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"