Nescafé promuje kawowe miksy wśród studentów

Trwa studencka promocja miksów kawowych Nescafé, w której ichpróbki rozdawane są na uczelniach. Akcję prowadzoną przez MomentumWorldwide wspierają materiały POS.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta 23 października akcja "Back to school" promuje Miksykawowe Nescafé o nazwach 3in1 Classic, 3in1 Strong oraz 2in1.Działania marketingowe prowadzone są w ponad 100 uczuleniach, naterenie których promotorzy częstują studentów gorącą kawą i dają imsaszetki z nią do samodzielnego przygotowania.

Promocję realizowaną przez agencję Momentum Worldwide wspierająmateriały POS: ulotki dołączone do saszetek, plakaty i layouty naplecakach do parzenia kawy noszonych przez promotorów. W ciąguzaplanowanej na miesiąc akcji rozdanych zostanie 500 tys. próbekmiksów Nescafé: 125 tys. kubków gorącej kawy oraz 375 tys.saszetek.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online