Netflix zapowiada "Drugą Furiozę". Kiedy premiera?

Drugi film z serii "Furioza" z Mateuszem Damięckim w roli głównej pojawi się na platformie Netflix w połowie października. Właśnie opublikowano jego zwiastun.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Netflix zapowiada "Drugą Furiozę". Kiedy premiera?
Kadr ze zwiastunu "Drugiej Furiozy"

W "Drugiej Furiozie" główny bohater Golden, grany przez Mateusza Damięckiego, przejmuje kontrolę nad ekipą i zdobywa kryminalną władzę nad miastem.

– Jednak to dla niego za mało. Zaczyna snuć dalsze plany ekspansji, lecz jego brutalne rządy zwracają uwagę organów ścigania i rywalizujących frakcji chuligańskich. Ta rywalizacja zagraża rozbiciem jego imperium – opisano w zapowiedzi filmu.

"Druga Furioza" na Netfliksie od 15 października

W pozostałych rolach w "Drugiej Furiozie" tak samo jak w pierwszym filmie, występują m.in. Mateusz Banasiuk, Szymon Bobrowski, Wojciech Zieliński, Weronika Książkiewicz, Łukasz Simlat i Konrad Eleryk. Za scenariusz i reżyserię ponownie odpowiadał Cyprian T. Olencki.

W ofercie Netfliksa "Druga Furioza" pojawi się 15 października.

"Furioza" jako film i serial

Pierwszy film z serii "Furioza", wyprodukowany przez spółkę Hungry Crocodiles, pokazywano w kinach jesienią 2021 roku. Zgromadził ok. 500 tys. widzów.

Na podstawie filmu powstał też 4-odcinkowy serial, który w lutym 2022 roku trafił do stacji telewizyjnych i platformy streamingowej Canal+ Polska. Jesienią ub.r. sublicencję do emisji "Furiozy" i kilku innych seriali Canal+ pozyskała Telewizja Polska.

Jak już opisywaliśmy, TVP nieoczekiwanie odcinki "Furiozy" powtórzyła w drugiej połowie maja br., kiedy krótko przed wyborami prezydenckimi ujawniono, że Karol Nawrocki lata temu uczestniczył w bójkach pseudokibiców. Protestował przeciw temu Cyprian T. Olencki, podkreślając, że jego film nie ma charakteru politycznego.

Netflix to zdecydowanie najpopularniejsza w Polsce platforma z treściami wideo. Według badania Mediapanel w sierpniu 2025 roku na komputerach, smartfonach i tabletach (Mediapanel nie obejmuje korzystania ze smart TV) odwiedziło ją 10,14 mln polskich internautów, co dało 33,79 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 6 godzin, 6 minut i 40 sekund, a to przełożyło się na 49,14 proc. udziału w całkowitym czasie korzystania ze streamingu wideo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?