Serwis „Newsweeka” w nowej odsłonie: wyeksponowana publicystyka, więcej o kulturze, nauce i stylu życia

Serwis internetowy tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) został udostępniony w nowej wersji, opartej na zmienionej szacie graficznej i nawigacji. Na stronie jest więcej treści o kulturze, nauce, stylu życia, podróżach i psychologii, ponadto bardziej wyeksponowano teksty publicystów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serwis „Newsweeka” w nowej odsłonie: wyeksponowana publicystyka, więcej o kulturze, nauce i stylu życia

Nowa szata graficzna Newsweek.pl ma charakter magazynowy. Szerokość strony zwiększono z 1020 na 1250 px, co ma pozwolić bardziej przejrzyście pokazywać treści oraz wprowadzić nowe formaty reklamowe.

W serwisie będzie publikowanych więcej treści o kulturze, nauce, stylu życia, podróżach i psychologii. Mocniej eksponowane są teksty publicystów.

- DNA „Newsweeka” się nie zmienia: polityka i sprawy zagraniczne to główne tematy serwisu. Nowe treści to materiały związane z nauką, zdrowiem, psychologią, podróżami, historią. Często takie artykuły są najdłużej czytane i są bardzo popularne na Facebooku. W Trendach pojawi się dużo nowych tematów poświęconych kulturze i trendom miejskim - opisuje Aleksandra Karasińska, redaktor naczelna Newsweek.pl

Projekt nowej odsłony serwisu został przygotowany przez Grupę Onet-RAS Polska we współpracy ze studiem LaWonderlab. - - Zmiany na Newsweek.pl wprowadzane są etapami od ponad roku - w tym czasie pojawiły się m. in. ajaxowe galerie foto i stream artykułowy. Te dwie zmiany pozwoliły na zwiększenie liczby odsłon o 30 proc. na sesję. Dodaliśmy kilka gadżetów m.in. - możliwość bezpośredniej publikacji treści w mediach społecznościowych - wylicza Marta Ogórkiewicz, product manager Newsweek.pl.

W serwisie nadal można korzystać z płatnej oferty „Newsweek Plus”, wprowadzonej na początku 2015 roku (w kwietniu ub.r. miała 14 tys. użytkowników). W najbliższym czasie ma ona być rozwijana.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sprzedaz-tygodnikow-opinii-luty-2017-rok ##

Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. Newswek.pl zanotował 2,94 mln realnych użytkowników i 12,64 mln odsłon, a każdy odwiedzający korzystał ze strony średnio przez 4 minuty i 26 sekund. Na komputerach serwis miał 1,65 mln użytkowników, 5,48 mln odsłon i 4:17 minuty średniego czasu korzystania, a na smartfonach i tabletach - 1,63 mln użytkowników, 7,16 mln odsłon i 3:39 minuty średniego czasu korzystania.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"