"Wprost" zwiększył w lipcu cennikowe wpływy netto z reklam do 7 851 385 zł, czyli o 0,4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu znalazła się "Polityka", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 7 775 510 zł (1,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Newsweek” – 6 mln zł (spadek o prawie 1,7 mln zł).
Czwarte miejsce utrzymał "Claudia" a na piątek awansowała "Przyjaciółka", który zanotowała spory wzrost przychodów z reklam.
VII.2006TOP magazynyKoszt [zł]Razem: magazyny150 286 257 złWPROST7 851 385 złPOLITYKA7 775 510 złNEWSWEEK POLSKA6 035 570 złCLAUDIA5 407 350 złPRZYJACIÓŁKA4 992 411 złTWÓJ STYL4 154 525 złGALA3 974 596 złVIVA3 392 088 złOLIVIA3 036 948 złTELE TYDZIEŃ3 035 150 zł
VII.2005TOP magazynyKoszt [zł]Razem137 784 436 złNEWSWEEK POLSKA7 690 308 złWPROST7 453 247 złPOLITYKA6 358 010 złCLAUDIA5 206 563 złPRZYJACIÓŁKA4 179 310 złTELE TYDZIEŃ3 689 360 złVIVA3 676 577 złTWÓJ STYL3 214 265 złGALA2 730 220 złOLIVIA2 519 198 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.











