„Nie ma Podlaskiego” w młodzieżowej kampanii Pasztetu Podlaskiego

Z początkiem maja rusza kampania reklamowa Pasztetu Podlaskiego (produkowanego przez Drosed) skierowana do młodzieży. Akcję przygotowała agencja Brandcomm Polska.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Pasztetu Podlaskiego jest oparta na dwóch wariantach reklam pokazujących młode osoby oraz opatrzonych hasłami „Nie ma Podlaskiego, nie wchodzi” i „Nie ma Podlaskiego, nie ma weekendu”. W takiej samej konwencji kreatywnej była utrzymana ubiegłoroczna kampania produktu (przeczytaj więcej i zobacz te reklamy).

Obecna akcja w internecie jest skierowana do konsumentów w wieku 18-25 lat. Obejmuje reklamy w serwisach odwiedzanych przez takich użytkowników oraz działania na Facebooku (m.in. aplikacja konkursowa).

Ponadto kampania jest prowadzona na nośnikach outdoorowych (billboardy 6x3, citylighty, ramki w komunikacji miejskiej, nośniki w autobusach) w 10 miastach (m.in. w Łodzi, Rzeszowie, Białymstoku, Toruniu i Poznaniu). Te reklamy są skierowane do osób w wieku 20-35 lat.

grafika

Akcja potrwa do końca czerwca. Za jej koncepcję i kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja Brandcomm Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów