'Nie płać za TV' - zachęca Dialog

W internecie, radiu i na outdoorze rusza kampania reklamowatelefonii Dialog. Akcja pod hasłem "Nie płać za TV" promuje ofertęłączącą dostęp do cyfrowej telewizji, internetu i telefonu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dwa layouty wykorzystywane w startującej właśnie kampaniireklamowej Dialogu pokazują rodzinę otoczoną abstrakcyjnymstrumieniem energii wypływającym z ekranu telewizora oraz hasło"Nie płać za TV". Akcja promuje ofertę operatora, w której możnajednocześnie korzystać z cyfrowej telewizji z wypożyczalnią filmówna życzenie, internetu i telefonu. - Koncepcja kampanii opiera sięna prostym i zdecydowanym przekazie, który ma wykreować obraznaszej oferty jako wydarzenia na rynku usług telekomunikacyjnych -opisuje Romuald Mendelak, kierujący w Telefonii Dialog komunikacjąmarketingową.

Akcja jest prowadzona w radiu, internecie (specjalny miniserwis,kreacje na innych stronach, e-mailing, działania w wyszukiwarkach)oraz na outdoorze ((siatki wielkoformatowe, billboardy, citylighty, airboardy i reklamy na autobusach w województwachdolnośląskim, lubuskim, łódzkim, pomorskim, śląskim iwarmińsko-mazurskim).Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowałaagencja reklamowa CzART, natomiast planowaniem i zakupem mediówzajął się dom mediowy MPG.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"