Nie przegap darmowej dostawy w Agito.pl!

Ruszyła akcja darmowej dostawy w Agito.pl! Promocja jest doskonałą okazją, aby zrobić zakupy nie płacąc za przesyłkę, a przy tym skorzystać z trwających obecnie zimowych wyprzedaży. Szeroka oferta produktów w Agito.pl dostępna jest w cenie nawet o 70 proc. niższej niż regularnie!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcje bezpłatnej dostawy to już niemal tradycja sklepu internetowego Agito.pl. Dzięki niej, zakupy przez Internet to nie tylko oszczędność czasu, wygoda, atrakcyjne ceny, ale teraz także bezpłatny transport. Jak skorzystać z darmowej dostawy? Wystarczy złożyć zamówienie o łącznej wartości minimum 149 złotych.

Nieustannie doskonalimy jakość naszych usług. Słuchamy, co  nasi  klienci mają do powiedzenia, rozmawiamy z nimi i pytamy, jakie produkty ich interesują. Widzimy, że akcje darmowej dostawy cieszą się ogromną popularnością wśród naszych Klientów, dlatego staramy się przeprowadzać je jak najczęściej. Chcemy, aby obok szerokiej oferty produktów dostępnych w atrakcyjnych cenach a także licznym promocjom, bezpłatna dostawa była kolejnym elementem, który stanie się znakiem rozpoznawczym Agito.pl, przyciągając tym samym jeszcze większą grupę lojalnych Klientów” – mówi Maciej Piotrowski, dyrektor marketingu Agito.pl.  „Trwająca w dniach 20.01-23.01 akcja bezpłatnej dostawy jest wyjątkowo korzystna, gdyż w Agito.pl trwają właśnie wyprzedaże obejmujące szeroką ofertę produktów - elektronikę, kosmetyki, ubrania i dodatki, artykuły do domu i produkty dla najmłodszych tańsze nawet o 70 proc.”– dodaje Maciej Piotrowski z Agito.pl.

Akcja bezpłatnej dostawy dotyczy zamówień złożonych od 20 stycznia od godz.0:00 do 23 stycznia do godz.23:59. Bezpłatna dostawa obejmuje koszt standardowej przesyłki kurierskiej. Nie obejmuje dużego AGD, telewizorów powyżej 37 cali, atlasów siłowych i mebli. Nie dotyczy płatności online, kartą płatniczą oraz usługi „Dziś dostawa”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela