Niekończąca się droga w reklamie Hondy CR-V (wideo)

Koncern motoryzacyjny Honda promuje model CR-V nową kampanią pod hasłem „Endless Road”. Niekończąca się, spiralna i kręta droga ma odzwierciedlać jeszcze bardziej zaawansowane techniki zastosowane w nowym modelu CR-V.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Niekończąca się droga w reklamie Hondy CR-V (wideo)

W spocie reklamowym wykorzystano tzw. efekt Droste - obraz zawierający mniejszą wersję samego siebie. Ta mniejsza wersja zawiera jeszcze mniejszą wersję w tym samym miejscu i tak dalej. Teoretycznie, może się to ciągnąć w nieskończoność, ale w praktyce ograniczone jest rozdzielczością obrazu.

Spot pokazuje jadącą Hondę CR-V po krętej, niczym spirala górskiej drodze. Widz ma wrażenie, że ta droga nigdy się nie kończy. W telewizjach emitowana jest krótsza wersja spotu, na YouTube, tzw. wersja, która trwa w nieskończoność.

Dodatkowo emisja reklamy na YouTube dostosowuje się do warunków rzeczywistych, w jakich znajduje się w danej chwili oglądająca ją osoba - dzięki zastosowanemu elementowi lokalizacji widza. I gdy np. widz znajduje się w części świata, gdzie jest noc i pada deszcz - taka jest aura w reklamie Hondy, gdy świeci słońce lub pada śnieg - to w takich warunkach rozgrywa się akcja reklamy.

 

Reklamę przygotowała agencja mcgarrybowen London. Spot wyreżyserował Chris Palmer z pomocą MediaMonks. Tłem muzycznym w spocie jest utwór „Twisted Nerve” Bernarda Herrmanna z filmu „Kill Bill”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"