Nielsen: globalne nakłady na reklamę w górę

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku światowe wydatkireklamowe zwiększyły się o 4,1 procenta w porównaniu z analogicznymokresem roku 2007.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych przedstawionych przez firmę badawczą Nielsen wynika, żepod względem procentowym najwyższy wzrost nakładów na reklamęzanotowano w najmniej rozwiniętych regionach świata takich jakAfryka (16 procent) oraz region Azji i Pacyfiku (blisko 10 procent)- informuje serwis MediaPost Publications.

Dla porównania w Ameryce Północnej wzrost wyniósł tylko 1,2procenta, a w Europie nakłady na reklamę w I kwartale spadły o 0,4procenta.

Największym na świecie medium reklamowym w pierwszych trzechmiesiącach bieżącego roku była telewizja z udziałami w rynku napoziomie 60,1 procenta. Następne pod tym względem były: prasacodzienna (23,8 procenta rynkowych udziałów), czasopisma (11,8procenta) oraz radio (4,3 procenta).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu