Nielsen: globalne nakłady na reklamę w I kw. o 12,5 proc. w górę

W I kwartale bieżącego roku globalne nakłady na reklamę zwiększyły się w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego o 12,5 proc., do 110 miliardów dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse, który przyniósł optymistyczne wyniki we wszystkich analizowanych regionach.

Najwyższy, 48-proc. wzrost wydatków na reklamę, odnotowano w Ameryce Łacińskiej. O 34 proc. wzrosły nakłady w Indiach, o 24 proc. w Hong Kongu, o 18 proc. w Chinach, a w całym regionie Azji i Pacyfiku o 13 proc. Z kolei w Europie odnotowano 7-proc., a w USA 4-proc. wzrost.

Biorąc pod uwagę poszczególne media, wydatki na reklamę w telewizji zwiększyły się o 16 proc., w internecie o 12 proc., w radiu o 10 proc., w prasie codziennej o 9 proc., a w czasopismach pozostały na mniej więcej tym samym poziomie co rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu