Nielsen: globalne nakłady na reklamę w I kw. o 3,1 proc. w górę

Globalne nakłady na reklamę sięgnęły w pierwszych trzech miesiącach 2012 roku 128 miliardów dolarów i były o 3,1 proc. większe w porównaniu z analogicznym okresem roku 2011.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse wynika, że w I kwartale najwyższy wzrost reklamowych wydatków w ujęciu rocznym odnotowano w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki - o 23,3 proc. (w Egipcie o 67 proc.), a następnie w Ameryce Łacińskiej - o 9,6 proc.

W Ameryce Północnej nakłady na reklamę zwiększyły się rok do roku o 2,1 proc., a w regionie Azji i Pacyfiku - o 1,7 proc. Tylko w Europie zaobserwowano spadek - o 1,7 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów